Συχνές ερωτήσεις

Όχι, δεν απαιτείται καμία εγγραφή για να πραγματοποιήσεις αγορές μέσω του 123go.gr. Απλά πρόσθεσε κατευθείαν τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν στο καλάθι σου και επέλεξε «Ταμείο».
Η αποθήκη μας ενημερώνεται καθημερινά οπότε αν λαμβάνεις αυτό το μήνυμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημαίνει ότι τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι σου είναι τα τελευταία διαθέσιμα αυτή τη στιγμή.
Όχι, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 4 μεθόδους πληρωμής: Αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό ή μέσω Paypal.
Αν διαθέτεις πιστωτική κάρτα Visa, Mastercard, Maestro μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με ασφάλεια στο 123go.gr. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσω του SECURE Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς. Συγκεκριμένα για τις αγορές σου μέσω πιστωτικής κάρτας, σε ενημερώνουμε ότι: Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεσται αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σου. Κανένα στοιχείο της κάρτας σου που πληκτρολογείς δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στο 123go.gr.

Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεσαι για να αποσταλεί η παραγγελία σου.

Για όλες τις παραγγελίες το κόστος για την αντικαταβολή είναι 2€
Το παραστατικό σου και το εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος θα το βρεις στο e-mail που μας έδωσες κατά την παραγγελία σου. Έτσι θα είναι εύκολα προσβάσιμο ανα πάσα στιγμή και αρχειοθετημένο.
Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να το κάνεις, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχεις παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το 123go.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν εσένα, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σου γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσες την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσεις το λογαριασμό στον οποίο θέλεις να γίνει η κατάθεση στη Δήλωση Υπαναχώρησης η οποία βρίσκεται στη πίσω μεριά της απόδειξης που λάβατε μαζί με τη παραγγελία σου. Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα του 123go.gr θα χρειαστείς απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν θα πρέπει να πληροί τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάς να ενημερώνεις την εταιρεία για την πρόθεσή σου (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να έχεις μέσα στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση.
Απ.: Μπορείς να μας αποστείλεις mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή κατευθείαν στην διεύθυνση info@123go.gr.