Από τη στιγμή που θα τοποθετήσετε την παραγγελία σας να αναμένετε ότι, σε κάθε περίπτωση, θα αναχωρήσει από εμάς την επόμενη εργάσιμη μέρα.
#Αποστολή με Courier
Όλες οι αποστολές των προϊόντων μας, γίνονται με την εταιρεία Courier και το κόστος μεταφορικών και είναι 3,5€ έως 5kg kai 4,5€ από 5-20kg. Ισχύουν για όλη την Ελλάδα.
To κόστος αντικαταβολής είναι 1,00€.
Εφόσον η παραγγελία σας είναι πάνω από 89€ και έχει βάρος λιγότερο από 10kg τότε τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Επίσης, εφόσον η παραγγελία σας είναι πάνω από 300€ (ανεξαρτήτως βάρους) τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Η παράδοση απαιτεί 2-3 εργάσιμες ημέρες ανάλογα την περιοχή διαμονή σας.
Εάν κατοικείτε σε “δυσπρόσιτες” περιοχές ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση.
#Αποστολή με Courier της επιλογής σας
Υπάρχει η δυνατότητα να σας στείλουμε την παραγγελία σας και με την courier που επιθυμείτε.
Εφόσον δε συνεργαζόμαστε με την courier που θα επιλέξετε δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή και χρεώνεστε τα έξοδα μεταφοράς.
Εάν επιθυμείτε αυτό τον τρόπο αποστολής σημειώστε το κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες.
#Αποστολή με Μεταφορική
Εφόσον η παραγγελία σας είναι πάνω από 20kg τότε η αποστολή της γίνεται με μεταφορική και κόστος 15€.
Η παράδοση γίνεται επί του πεζοδρομίου ή την παραλαμβάνετε οι ίδιοι από την αποθήκη της μεταφορικής, ανάλογα την περιοχή.
Σε αυτήν την περίπτωση η πληρωμή με αντικαταβολή δεν είναι δυνατή και η παραγγελία θα πρέπει να προπληρωθεί.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τις λεπτομέρειες της αποστολής.
Εάν η παραγγελία σας είναι πάνω από 300€ (ανεξαρτήτως βάρους) τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
#Καθυστέρηση Παραγγελίας
Οι παραγγελίες μπορούν να καθυστερήσουν και να επηρεαστεί η μεταφορά και η παράδοσή τους, για τους παρακάτω λόγους:
✓Σε περιόδους ιδιαίτερα αυξημένης κίνησης, π.χ. Black Friday, λόγω φόρτου εργασίας των Courier.
✓Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, λόγω απεργίας, λόγω ανωτέρας βίας.
✓Αδυναμία επικοινωνίας τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής με τον πελάτη.
✓Λόγω προβλήματος στην πληρωμή του προϊόντος.
✓Λόγω λανθασμένων στοιχείων του πελάτη κατά την καταχώρηση της παραγγελίας.